banana.jpgBiztos vagyok benne, hogy nem csak én találkoztam azzal a jelenséggel, hogy bizonyos élelmiszerboltok féláron kínálnak olyan gyümölcsöket, amelyek már jócskán érettek, talán már-már kicsit csúnyácskák is. A finnyás vásárló talán figyelemre sem méltatja őket, holott gyakran százszor többet érnek, mint a kívülről gyönyörű, de épphogy kényszerérett hipermarketes vackok.

A következő bejegyzésem szintén személyes tapasztalat. Egy ABC-ben, ahol rendszeresen vásárolok, szintén sokszor kapható olyan gyümölcs, amit féláron el lehet vinni. Általában kicsit sötétebb banánok, apró, jól megérett vérnarancsok, kaliforniai paprikák kaphatóak féláron, de egyáltalán nem lehet rájuk azt mondani, hogy értéktelenek, haszontalanok.

Miért szeretem ezeket a gyümölcsöket, zöldségeket?

  • Mivel általában nagyon érettek, finom, édes, tápanyagokban dús a húsuk, hiába tűnnek vacaknak.
  • Feleannyiba kerülnek, mint a gyakran élvezhetetlen, ámbár szépen kinéző gyümölcsök.
  • Az emberek általában ügyet sem vetnek rá, így megmarad nekem a jó vétel.

Ha legközelebb ilyen lehetőséggel találkozol, legalább nézd meg jól, hogy nem éri-e meg ugyanazért az összegért kétszer annyit hazavinni…

A bejegyzés trackback címe:

https://fuves.blog.hu/api/trackback/id/tr685370976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.06.25. 15:39:09

főleg a banán, én úgy szeretem mikor már olyan mint a képen látható. És bizony pl a tescoba az ilyet már lesárgázzák 50%ra
süti beállítások módosítása